Senin, 23 Desember 2013

Lindsay Lohan Memakai Tudung



Selama ini Lindsay Lohan dikenali sebagai artis seksi dan  membiarkan rambut panjangnya terlerai cantik dan  tampak sempurna. Namun tiba-tiba Lindsay berpenampilan tak seperti biasanya.

Seperti yang dilansir Dailymail, Khamis (31/5/2012), Lindsay menutupi rambutnya dengan kain penutup kepala setelah pemotretan yang dilakukannya di hari yang sama. Lindsay terlihat memasuki sebuah mobil BMW hitam dengan ditemani seorang lelaki yang belum diketahui identitinya. Saat itu Lindsay juga tampak sedang menghisap rokok di mulutnya dan mengenakan kaca mata hitam. Mereka dikhabarkan baru saja meninggalkan Chateu Marmont yang merupakan tempat favorit Lindsay.

Entah apa yang tengah disembunyikan oleh Lindsay hingga secara tiba-tiba ia mengubah penampilannya.

Belum lama ini sang ayah mengatakan bahawa alasan bintang yang terkenal melalui penampilannya dalam Saturday Night itu kualiti hidupnya berada di bawah normal adalah kerana pengaruh ubat-ubatan. Memang bukan ubat-ubatan terlarang yang diambil oleh artis yang pernah dikhabarkan menjual baju-bajunya kerana memerlukan wang.

“Aku harus mengatakan ini. Lindsay tidak menggunakan ubat-ubatan terlarang atau minum tapi menggunakan ubat yang dari resep yang mereka berikan kepadanya. Tim medis mengatakan bahawa mereka memberinya ubat-ubatan bukan kerana mereka mengatakan dia perlu, tapi dia tidak memerlukannya,” tutur sang ayah pada Celebrity VIP Lounge.

“Tapi mereka semacam membuatnya datar. Dia tidak bertindak dengan potensi yang penuh,” tambahnya.

Kira-kira apakah itu ada hubungannya dengan sikap Lindsay yang secara tiba-tiba mengubah penampilannya?

sumber

Tidak ada komentar:

Posting Komentar